Ruilen & retour

Bij MIKLN streven we naar jouw volledige tevredenheid. Mocht je toch een artikel willen ruilen of retourneren, dan helpen we je graag verder.

Retourneren

  • Termijn: Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
  • Voorwaarden:
    • Artikelen dienen ongedragen, ongewassen en in de originele staat te zijn.
    • Zorg ervoor dat alle labels en etiketten nog aan het product bevestigd zijn.
  • Procedure:
    1. Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@mikln.nl om je retour aan te melden.
    2. Je ontvangt van ons een retourformulier en instructies voor het terugsturen.
    3. Verpak het artikel zorgvuldig, voeg het ingevulde retourformulier toe en stuur het pakket naar het opgegeven retouradres.
  • Kosten: De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening, tenzij het een fout van onze kant betreft.

Ruilen

  • Procedure:
    1. Volg de stappen voor retourneren zoals hierboven beschreven.
    2. Plaats een nieuwe bestelling voor het gewenste artikel op onze website.
  • Let op: Door een nieuwe bestelling te plaatsen, voorkom je dat het gewenste artikel in de tussentijd uitverkocht raakt.

Retouradres

Ons retouradres is:

MIKLN
Protonstraat 18
9743 AL Groningen
Nederland

Houd er rekening mee dat dit geen bezoekadres is. Retourzendingen kunnen uitsluitend per post worden afgehandeld.

Verwerking van retouren

  • Na ontvangst en controle van je retourzending ontvang je binnen 5 werkdagen een bevestiging.
  • Het aankoopbedrag wordt vervolgens binnen 10 werkdagen teruggestort op de oorspronkelijke betaalmethode.

Klantenservice

Heb je vragen over het ruilen of retourneren van een artikel? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@mikln.nl of WhatsApp via 0657994291.

Veelgestelde Vragen

  • Kan ik mijn artikel ruilen voor een andere maat of kleur?
    • Ja, volg de retourprocedure en plaats een nieuwe bestelling voor het gewenste artikel.
  • Wat als mijn artikel beschadigd of defect is?
    • Neem direct contact op met onze klantenservice voor een passende oplossing.
  • Kan ik mijn retourzending volgen?
    • Ja, bewaar het verzendbewijs met track & trace-code van je retourzending voor je eigen administratie.

We raden aan om retourzendingen altijd met een track & trace-code te versturen om verlies te voorkomen.

Bedankt voor je vertrouwen in MIKLN. We streven ernaar om je zo goed mogelijk van dienst te zijn!